Retouren of klacht over een product

Retouren

Vanzelfsprekend hanteren wij zeer strenge eisen met betrekking tot de kwaliteit en duurzaamheid van onze producten.

Toch kan een defect nooit volledig worden uitgesloten. Neem in een dergelijk geval zo snel mogelijk contact met ons op via service@expondo.nl en stuur direct onderstaand formulier mee:


download
126 KB


Retourzendingen kunnen worden gericht aan:
expondo GmbH | c/o Plischka Internationale Spedition Frankfurt (Oder) GmbH
Müllroser Chaussee 76 d
15236 Frankfurt (Oder)

Vul bovenstaand serviceformulier in en stuur het met het pakket mee.

We zullen uiterlijk binnen de komende 3 dagen contact met u opnemen.

Klachten

Waar mensen werken, worden helaas soms fouten gemaakt.

Is er iets misgegaan tijdens de ontvangst van het product, functioneert het geleverde product niet zoals het hoort, of is er een andere situatie ontstaan waarover u ontevreden bent?

Laat het ons direct weten via 020 3690 780.
Is er geen mogelijkheid om te bellen, dan zijn wij ook te bereiken via klantenservice@expondo.nl.

Zowel via e-mail als telefonisch is het protocol om de klacht zo specifiek mogelijk in kaart te brengen. Dit gaat het beste met foto's en een beschrijving van de klacht per e-mail.

Op deze manier kunnen wij de klacht zo snel mogelijk naar tevredenheid oplossen.

Bent u, na het contact met ons, nog niet tevreden met de afhandeling van de klacht?

Dan staat het u vrij om deze voor te leggen aan:

Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600
2509 LP te Den Haag
(www.sgc.nl).

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan:

Geschillencommissie via het Europees ODR Platform
(http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

  • Contact
    Phone

    020 3690 780
    ma - vr 10.00 - 16.00 uur
    Expondo Blog

    info@expondo.nl
    Wij beantwoorden jouw vraag zo snel mogelijk
  • Betaling
    PayPal PayPal Direct Mastercard Visa Ideal Vorkasse Klarna