Meest gestelde vragen

Meest gestelde vragen

expondo's FAQ

because…

 

We DO give a FAQ

 

ADVIES EN INFORMATIE

Waar kan ik antwoorden krijgen van de experts op mijn vragen?

U kunt contact opnemen met een van onze experts, professionals of technici via ons contactformulier of bel.

Telefoonnummer 020 3690 780

ma.-vr. 09:00-17:00.

Zijn particuliere klanten ook welkom?

Natuurlijk.

Leg de artikelen gewoon in het winkelmandje en een paar muisklikken later zijn ze onderweg naar jou.

 

Bestellen

Is het nodig om een gebruikersaccount te openen om bij expondo te kunnen kopen?

Nee, je hebt alleen internet en een e-mailadres nodig.

Is het de moeite waard om een gebruikersaccount aan te maken?

Het is sneller om te bestellen omdat je niet dezelfde informatie opnieuw hoeft in te vullen

Uw factuur- en afleveradres wordt opgeslagen in het systeem

U kunt uw huidige en eerdere bestellingen in de geschiedenis zien

Kan ik mijn account verwijderen?

Ja, u kunt uw account op elk moment verwijderen. Laat het ons gewoon weten.

Sorry ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Gebruik daarvoor de functie "wachtwoord vergeten".

Er wordt een link naar uw e-mailadres gestuurd.

De link is slechts 2 uur geldig.

Als het te laat is, begin dan opnieuw door opnieuw op "wachtwoord vergeten" te klikken.

Er wordt een link naar uw e-mailadres gestuurd.

De link is slechts 2 uur geldig.

Als het te laat is...

 

RESERVEREN EN BETALEN

Hoe betaal ik?

Bekijk hier een overzicht van de betaalmethoden:

www.expondo.nl/betalen/

Kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?

Ja, dat kan als het nog niet is verzonden. Laat het ons weten via telefoon of via het contactformulier, dan kijken we wat we kunnen doen. Maar laat het ons zo snel mogelijk weten, want de goederen worden meestal al snel verzonden.

Kan ik kopen zonder btw te betalen?

Ja, zolang u buiten Duitsland woont. Neem contact met ons op en we zullen een netto factuur opmaken.

Waar kan ik uw accountgegevens vinden?

De accountgegevens verschijnen in de e-mail met uw orderbevestiging.

 

VERZENDING EN BEZORGING

Hoe worden de goederen verpakt en verzonden?

Al onze artikelen zijn op voorraad en klaar voor verzending.

De verpakking is afhankelijk van de aard van het artikel.

Als je exacte informatie wilt over hoe je artikel wordt verzonden, neem dan contact met ons op zodat we foto's kunnen sturen.

Naar welke landen levert expondo?

Het is alleen mogelijk om het in Nederland te laten bezorgen op expondo.nl

Maar we leveren aan veel andere landen via hun lokale expondo-websites.

Neem contact met ons op als u meer informatie nodig heeft.

Als u speciale verzoeken heeft, zullen we dit onderzoeken.

Biedt u expresverzending aan?

Nee, wij bieden deze vorm van verzending niet aan.

Kan ik het artikel zelf ophalen?

Nee.

Hoeveel kost de bezorging?

Niks. Noppes, Nada, 0. Het is helemaal gratis.

Kan ik het artikel in een pakketdoos/pakketstation laten bezorgen?

Nee.

Wanneer kan ik mijn zending verwachten?

De goederen worden verzendklaar gemaakt zodra wij de betaling hebben ontvangen. Als je in het weekend bestelt, verzenden we op maandag.

Levering duurt meestal 2-5 werkdagen.

 

KLACHTEN EN RETOUREN

Een klacht!

Dan doen wij ons best om binnen 24 uur een oplossing te vinden.

Bel ons of gebruik ons contactformulier.

Hoe maak ik gebruik van het 30 dagen retourbeleid?

Na ontvangst van je artikel heb je 30 dagen de tijd om te beslissen of je het wilt of niet.

Maar in de eerste minuut dringt het tot je door dat het perfect is!

Maar als je het toch wilt retourneren, neem dan contact met ons op of gebruik de link die op je factuur staat.

 

PRODUCTEN

Kan ik de goederen ergens bekijken?

Nee, om de prijs laag te houden, hebben we besloten om geen fysieke winkel te hebben waar we de goederen exposeren en verkopen. Wanneer je het artikel ontvangt, heb je echter altijd 30 dagen om te beslissen of je het wilt houden of retourneren.

Verkoopt u andere artikelen dan die u in de online winkel kunt vinden?

Ons complete assortiment staat in de webshop op onze website. Heb je een idee voor een nieuw product? Op zoek naar iets speciaals? Schrijf ons dan en wij sturen het door naar onze productmanager.

 

BESCHERMING VAN PERSOONLIJKE GEGEVENS

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

In het belang van het aankoopproces bewaren en gebruiken we uw persoonlijke gegevens. Zodra de transactie is voltooid of uw gebruikersaccount is verwijderd, worden uw gegevens geblokkeerd.

Zijn mijn gegevens veilig?

Ja, ze worden opgeslagen volgens de Duitse wet op de persoonsgegevens. Zie de privacyverklaring van expondo voor meer informatie.

www.expondo.nl/privacyverklaring/

Worden mijn persoonlijke gegevens doorgegeven aan anderen?

Nee, uw persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld. Ze worden niet doorgegeven, verkocht of gebruikt voor reclame- of marketingdoeleinden.

 

NIEUWSBRIEF

Heeft u een nieuwsbrief?

Ja we hebben.

En het is ongetwijfeld de beste nieuwsbrief ter wereld. U kunt zich aanmelden onderaan de website van expondo.

Ik krijg graag geweldige aanbiedingen

Dan zult u onze nieuwsbrief waarderen.

Ik wil geen goede deals

Zeg dan de nieuwsbrief weer op via de link in de e-mail.